دلتنگ

دلتنگـــی نه با قلــــم نوشـــته میــــشود ..

 

نه با دکمـه های سـرد کیبـورد ...

دلتنگـی را با اشـک می نویسنـد ..

دلتنگتم ..

فقط همین!

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت14:26---4 خرداد 1392
سلام دوست عزیز
وب خیلی پر محتوایی داری امیدوارم موفق باشی
به منم سر بزن فقط یادت نره نظر بدی !!!
اگر خواستی با هم تبادل لینک کنیم تو منو با اسم "رمیکس آهنگ" لینک کن بعد با هر اسمی که خواستی بگو تا بلینکمت
ایام به کام


پت ومت
ساعت9:57---4 خرداد 1392
آرامشی ملیح در گوشه چشمانم..



مانند بارانی بروی شیروانی..



اما…



ناودان ندارد..!!



غصه هایم درون سینه ام به چاه میروند.


mohadese
ساعت10:32---17 ارديبهشت 1392
سلام وبت قشنگه به منم سر بزن و اگه دوست داشتی یکی از نویسنده های وبم باشی تو نظرات خصوصی ایمیل و تاریخ تولدت رو بفرس واسم.
یادت نره بهم سر بزنی ها


نفس
ساعت12:53---2 ارديبهشت 1392
سلام عزيزم خوبي؟گفتن هفته 2اريبهشت بهت خبرشو ميدم عزيزم

نفس
ساعت11:35---25 فروردين 1392
سلام مهري جان خوبي؟منون من كه خوبم ولي 2هفته ديگه جواب ارشدم مياد بد ميشه حالم و1ماه ديگه ازاد امتحان دارم اگه قبول نشم عشقم خفم ميكنهكه گفتم پس بيا خفه كن چون قبول نميشم

محدثه
ساعت13:25---6 اسفند 1391
سلام عزیزم واقعانظرلطفته گلم منم وبتوخیلی دوست دارم ممنون همیشه بهم سرمیزنی ونظرای خوشگلتومیگی عزیزدلم خیلی خیلی ممنون

نفس
ساعت10:15---4 دی 1391
گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!


نفس
ساعت10:16---12 آذر 1391
.
زمانی کوه بودم !
حالا دیگر آدم شده ام
می رسیم به هم !





نسرین
ساعت17:51---4 آبان 1391
دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست. بگذار صادقانه بگویم گشتم!اتفاقا بود. فقط مال من نبود بگذار دیگری بگردد.لابد مال اوست

نفس
ساعت10:19---30 مهر 1391
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_


نفس
ساعت11:15---24 مهر 1391


سكوت كن .......

بگذار ناز چشمهایت با من حرف بزنند ....

همین كافیست تا من

بمیرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 مهر 1392 | 19:30 | نویسنده : reza |