در کنار باغچه به خلوت بی همتای آسمان امشب نگاه میکنم

نمی دانم خواب چرا با چشمانم دیگر بیگانه است

یک آسمان پر ستاره و یک ماهه نیمه

سکوت را صدای جیرجیرک می شکند

گویا او هم بی خواب است امشب

چیزی در من مرا به این حال می خواهد

من گناهکارم  که دوری از چشمان زیبایت شکنجه من شده

و چه سخت شکنجه ایست

چشمانم بی طاقتند که اینگونه نم نم میخوانند از دلتنگی ام

به زمان قسم گلم که باور مرگ برای من راحت تر از دوری توست

امشب چقدر من و شب و این جیرجیرک تنهاییم

جیرجیرک با صدایش می گوید تنهاست

شب با خلوتش

من با اشک هایم



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت9:49---20 خرداد 1391
بی تو این فاصله ها طاقت من را برده

ساعتم زنگ زده ، عقربه هایش مرده

کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم

این دل خسته ام از دوری تو پژمرده .


راضیه تنها
ساعت12:29---14 خرداد 1391
تبریک به کسی که نمیدانم از بزرگی اش بگویم

یا مردانگی سخاوت سکوت مهربانی و ...

بسیار سخت است ...پدرم روزت مبارک

روز مرد رو به مردا راستینی که مقام

زیبایی مردانگی رو درک کردند

تبریک میگویم پاسخ:ممنون راضیه جان ممنون که اومدی که این روز رو هم به رضای من تبریک گفتی کسی که وجودش برای من مایه افتخار دوست دارت مهری


باران
ساعت21:38---13 خرداد 1391
على را وصف، در باور نیاید
زبان هرگز ز وصفش بر نیاید
على ترکیبى از زیباترینهاست
على تلفیقى از شیواتر ینهاست [گل]

عیدتون آسمونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 خرداد 1391 | 1:7 | نویسنده : reza |