اری

 

تنها صدایت را میخواهم تا موسیقی سکوت لحظه هایم باشد

نگاهت را میخواهم تا روشنی چشمهای خسته ام باشد

وجودت را میخواهم تا گرمای آغوشم باشد

دستهایت را میخواهم تا نوازشگر بی کسی اشکهایم باشد

و تنها خنده هایت را میخواهم تا مرحم کهنه زخمهای زندگی ام باشد

آری تنها تو را میخواهم



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت10:01---8 ارديبهشت 1391
سلام خوبي رضا جان
دلم بهانه گیر شده ... نمیدانم چقدر نیامدنت را برایش دروغ ببافم و آرامش كنم از نِق زدنهای شبانه اش خسته ام همه ی بهانه ی زندگی ام .... بیا و دلم را آرام كن


راضیه تنها
ساعت10:10---6 ارديبهشت 1391
دارم پا به پای کلمات طاقت می آورم

نگاه کن

دارند پروانه ها عاشق می شوند.

پشت پرچین خیس نگاه من

پرنده ای نشسته است

و دارد به آنسوی پنجره خیره می شود.

حالا تا تو بیایی

آسمان هم

دلواپسی هایش را برای من می گذارد.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | 16:58 | نویسنده : reza |