برو برو نمیبخشه دلم تورو

یه غریبه شدی تو هم بزن زیر حرفات

برو برو بزار دور بشم از هوات

بار آخره گریه میکنم واسه چشمات

جاده پای پیاده منمو آخر خطو یه دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون

دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

قلبم میگه نه این بار بزار بره

آروم نمیشه +++ دویاره من تکو تنها میرم لب دریا

بی عشق همه چی سرده

نمیمونه اونی که منو دیوونه کرده

قلبم میگه نه این بار بزار بره

++++++++

بخاطر تو این همه خاطره

دل من ته قصمون رسید ته دنیا

برو برو کسی دردمو حس نکرد

دیگه هیچ موقع برنگرد به این دل تنها

جاده پای پیاده منمو آخر خطو یه دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون

دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

قلبم میگه نه این بار بزار بره

آروم نمیشه +++ دویاره من تکو تنها میرم لب دریا

بی عشق همه چی سرده

نمیمونه اونی که منو دیوونه کرده

قلبم میگه نه این بار بزار بره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | 9:14 | نویسنده : mehry |