شبها من اینجوری صبح میشه

عکساتو می چینم روی تختم

اصلا مهم نیست چی میگن مردم

با خاطراتت خیلی خوشبختم

شبهای من اینجوری صبح میشه

با اشک و لبخند و در و دیوار

آهنگی که دوست داشتی رو تکرار

سیگار و هی سیگار و هی سیگار

♫♫♫

♫♫♫

عکساتو می چینم روی تختم

هی با خودم حرف میزنم از تو

تو بعضی عکسا عاشقت میشم

تو بعضی ها دل میکنم از تو

یخ میکنه دستام یه وقتایی

بعضی شبا آغوشم آتیشه

من با لباست قصه ها دارم

شبهای من اینجوری صبح میشه

با اشک و لبخند و در و دیوار

آهنگی که دوست داشتی رو تکرار

سیگار و هی سیگار و هی سیگار

♫♫♫



نظرات شما عزیزان:

امید مساعد
ساعت14:09---16 آبان 1392
سلام وبلاگ زيبايي داري , اگه دوست داشتي به من سر بزن اگه هم با تبادل لينک موافقي لطفا منو با عنوان : عاشقانه هاي اميد مساعد و با آدرس http://omidmosaed.tk لينک کن و به من خبر بده تا منم تورو لينک کنم
راستي شعرايي که تو وب هستش خودم مينويسم , بخون و نظر بده , مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1392 | 8:18 | نویسنده : reza |