کسی که دوستت داره ؛ همش نگرانته

به خاطر همین بیشتر از اینکه بگه دوستت دارم ،

میگه مواظب خودت باش



نظرات شما عزیزان:

راضیه تنها
ساعت14:26---2 مرداد 1391
امشب برای دل هایمان دو رکعت نماز عاشقی خواندم...




در قنوتش خدا را قسم دادم به زیباترین هایش...




به تو...




به عشق مان...




به چشمانت...




به قلبت...




به دستان در هم گره شده مان...




می دانم... خدا صدایم را شنید...لبخند زد...




می دانم ...پیش از اینها خدا دلم را به عقد چشمان




مهربانت در آورده که اینگونه باران لطافت از




آنها سرازیر می شود...چشم هایت امروز روی عشق را کم




کردند...




به خیسی شان افتخار کردم...



نفس
ساعت17:54---1 مرداد 1391
سهم من از تو چی بوده؟ پشت پا یا خنجر از پشت



تو منو دوستم نداشتی حتی قد نوک انگشت



سهم من از تو چی بوده؟ جای خالیت توی خونه



حق دارن آدما ولله که به من میگن دیوونه


باران
ساعت14:26---25 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 تير 1391 | 8:18 | نویسنده : reza |