در این قلب من

جوششی است که همه می دانند

عشقی است که می ماند

روحی است که می داند

چقدر تا بی نهایت دوستش دارم

آری می داند که چقدر دوستش دارم

و چگونه برایش قصه دوست داشتن را تعریف می کنم

برایش می گویم از زیباترین لحظه ها

از قشنگ ترین رویاها

رویاهایی که با هم داریم و در آغوش هم آن را لمس می کنیم

با هم از قصه زندگی می گوییم و گاهی می خندیم و گاهی می گرییم

آری حقیقت زندگی این است

اما عهدهایمان فراموش نمی شود عهد هایی که بهترین و زیباترین

لحظه های عمرمان در آن قوطه می خورد

نمی دانم جایش اینجاست که بگویم

آری همینجاست

اینجا کلبه عشقمان است

پس می گویم

با تمام وجودم می گویم

با همین قلبم که تو در آن نشسته ای می گویم

که ای همه عمر و جون و زندگیم

تو را ای مهربانترین خواهر

عاشقــــــــــــــــــانه

صــــــــــــــــادقانه

دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت8:22---20 تير 1391
تنها كه باشی...



گاهی آرزو میكنی



یك نفر اسمت را صدا كند!



حتی اشتباهی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 تير 1391 | 7:22 | نویسنده : reza |