در اين خانه ي متروکه


در اين خانه ي  متروکه ي ويران را کسي ديگر نمي کوبد

کسي ديگر نمي پرسد چرا تنهاي تنهايم

و من چون شمع مي سوزم

و ديگر هيچ چيز از من نمي ماند

و من گريان و نالانم

و من تنهاي تنهايم

درون کلبه ي خاموش خويش اما

کسي حال من غمگين نمي پرسد

و من درياي پر اشکم که طوفاني به دل دارم

درون سينه پر جوش خويش ، اما

کسي حال من تنها نمي پرسد

و من چون تک درخت زرد پاييزم

که هر دم با نسيمي مي شود برگي جدا از او

و ديگر هيچ چيز از من نمي ماند



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت23:55---24 ارديبهشت 1391
میگفتند:سختی ها نمک زندگــــــی است!!
امّا چرا کسی نفهمید
"نمــــــک" برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست...
مزه "درد" میدهد...!!


باران
ساعت23:54---24 ارديبهشت 1391
نگـــــذار هرکسی از راه رسید
با ساز دلت
تمــــــــرین نوازندگـــــــــــی کند.......


نفس
ساعت11:07---17 ارديبهشت 1391
خطا از من است میدانم... از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دل سپرده ام... از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام... ... اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم ..

راضیه تنها
ساعت10:37---15 ارديبهشت 1391
مهربانم، ای خوب!

یاد قلبت باشد ، یک نفر هست که این جا

بین آدم هائی ، که همه سرد و غریبند با تو

تک و تنها ، به تو می اندیشد

و کمی ،

دلش از دوری تو دلگیر است ...

مهربانم ، ای خوب !

یاد قلبت باشد ، یک نفر هست که چشمش ،

به رهت دوخته بر در مانده

و شب و روز دعایش اینست :

زیر این سقف بلند ، هر کجائی هستی ، به سلامت باشی

و دلت همواره ، محو شادی و تبسم باشد ...

مهربانم ، ای خوب !

یاد قلبت باشد یک نفر هست که دنیایش را ،

همه هستی و فردایش را ، به شکوفائی احساس تو ، پیوند زده

و دلش می خواهد ، لحظه ها را با تو ، به خدا بسپارد ...

مهربانم ، ای خوب !

یک نفر هست که با تو

تک و تنها ، با تو

پر اندیشه و شعر است و شعور !

پر احساس و خیال است و سرور !

مهربانم ، ای یار ،

یاد قلبت باشد یک نفر هست که با تو ، به خداوند جهان نزدیک است

و به یادت ، هر صبح ، گونه سبز اقاقی ها را

از ته قلب و دلش می بوسد

و دعا می کند این بار که تو

با دلی سبز و پر از آرامش ، راهی خانه خورشید شوی

و پر از عاطفه و عشق و امید

به شب معجزه و آبی فردا برسی
پاسخ : راضیه جان خیلی ممنون از لطف و مهربونیت همیشه موفق باشی و سر افراز*مهری*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391 | 18:53 | نویسنده : reza |