شکسته شد دل تنگم به جفای زمانه

که چه سرد و سنگ است دل مردمان زمانه

ندارم گله ای ز رسم روزگار

چون که آمده ایم برای محبت در این زمانه

نشدم خسته از محبت و نشدم خسته ز یاری خلق

بگذار که قدری بسوزیم در این رسم زمانه



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت21:46---1 تير 1391
هيچ آغاز و پاياني وجود ندارد....
ديروز،‌ به تاريخ پيوسته،

فردا ، رازي است ناگشوده، اما امروز يك هديه است.


نفس
ساعت12:04---1 تير 1391
ایـــن روزهــا نـه حوصــله ی دوسـت داشتن دارم نـه مـیخواهــم کسـی دوســـتم داشته باشــد!

بــگذاریـد ایـن خـانـه نفســهای آخــــرش را آرام آرام هـم کـه شده بــکشد

هـنوز تـوان بـریدنِ نفسـها را ندارم!


راضیه تنها
ساعت11:09---1 تير 1391
برام هیچ حسی شبیه تو نیست.. کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست.. تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه.. تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمیکنی.. کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه.. همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت باتو بودن هنوز.. ببین لحظه لحظم کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز.. اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی انقدر حالم بده.. که میپرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس میکنم پشت من.. همه شهر میگرده دنبال تو

منو از این عذاب رها نمیکنی.. کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه.. همین که فکرمی برای من بسه



راضیه تنها
ساعت11:09---1 تير 1391
برام هیچ حسی شبیه تو نیست.. کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست.. تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه.. تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمیکنی.. کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه.. همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت باتو بودن هنوز.. ببین لحظه لحظم کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز.. اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی انقدر حالم بده.. که میپرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس میکنم پشت من.. همه شهر میگرده دنبال تو

منو از این عذاب رها نمیکنی.. کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه.. همین که فکرمی برای من بسه



نفس
ساعت16:58---31 خرداد 1391
نــِمی دانــَم دِل مــَن نازُک استــ،
یا چشــمان ِ تو تیــز!
هــَروقتــــ به چـشمانتـــ نگــاه می کــُنـَم بنــد ِ دلــَم پاره می شــَود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | 8:2 | نویسنده : reza |