سالها

سالها رفت و هنوز یک نفر نیست...

بپرسد از من

 که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه ی شب منتظری

همه جا می نگری

 گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،

خبر گمشده ای می جویی

راستی گمشده ات کیست؟

 کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست



نظرات شما عزیزان:

راضیه تنها
ساعت9:55---7 ارديبهشت 1391
تو آنقدر مهربانی که مهربانتر از تو ندیده ام
طعم شیرین عشق را تنها با تو چشیده ام
از آن لحظه که تو آمدی تنها این را از قلبم شنیده ام
دوستت دارم

میدانی چه احساسی دارم به تو
دستت را بر روی قلبت بگذار تا بگویم برای تو
قلبت به عشق چه کسی متیپد
قلبت به عشق کسی میپتپد که قلبش برای تو میتپد
دستم را بر روی قلبم گذاشتم و گرمای دستانت را احساس کردم


الهام
ساعت9:17---4 ارديبهشت 1391
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست چون اون باعث میشه اونیو که داری از دست بدی

نفس
ساعت11:38---3 ارديبهشت 1391
اینروزا هرکی بهت گفت ...

دوستت دارم !!!

!بهش بگو ......

برو سر اصل مطلب...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | 17:5 | نویسنده : reza |