این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداره 
این قدر برات می میرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره 
بی تو دلم می گیره، وقتی تنها می شم کارم انتظاره 
این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداره 
وقتی نگاهم می کنی قشنگیاتو دوست دارم 
حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم 
وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر می زنه 
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه 
این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداره 
این قدر برات می میرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره 
بی تو دلم می گیره، وقتی تنها می شم کارم انتظاره 
این قدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو 
اینجوری دوست نداره 
وقتی نگاهم می کنی قشنگیاتو دوست دارم 
حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم 
وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر می زنه 
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه 
این قدر تو رو دوست دارم 
این قدر تو رو دوست دارم 
این قدر تو رو دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 18:21 | نویسنده : reza |