عشق چیست ؟

به کوه گفتم عشق چیست؟        لرزید.

  به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید.
 
به باد گفتم عشق چیست؟         وزید.
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.
 
به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.
 
و به انسان گفتم عشق چیست؟
 
 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟     دیوانگیست!!!


نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت11:56---22 مهر 1394

هـی بغض....!
بیا بیرون دیگر صـدای
هق هـق ات کسی را بیدار نمـی کند.
نمــی بینی؟
تنهایـم


فاطمه
ساعت12:40---26 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی دری به من هم سر بزن یک طرح عالی دارم نظر یادت نره

setare
ساعت11:58---31 ارديبهشت 1393
سلام وبت خوشمله ب منم سری بزن بای

سارا
ساعت11:15---21 اسفند 1392
سلام وبت خوشگله.ممنون میشم به وبلاگم سربزنی.

پویا
ساعت14:34---28 بهمن 1392
سلام دوست خوبم...
وبلاگ زیبایی داری و ممنونم از اینکه بهم سر زدی...
اومدنم اینجا یه دلیل دیگه هم داشت تا از تو و دوستای خوبت دعوت کنم تا به چت روم ما سر بزنید.
آدرسشو برات میذارم خوشحال میشم اونجا بیایی و وبلاگتو معرفی کنی تا همه دوستامون بتونن ازش دیدن کنن.
منتظرتم...
yashachat دات آی آر


هدیه
ساعت11:25---2 بهمن 1392
دوست گرامی وبلاگت خیلی خوبه اگه خواستی به وب من هم بیاین و در جذابترین گروه ایرانیان ثبت نام کنید. http://p5x.co/28192
ارسال ایمیل گروهی http://alphagroup20.mihanblog.com


سونیا
ساعت12:17---30 آذر 1392
سلام خوبی مطالب وبلاگت واقعا خیلی خوبه قالبت هم زبیاست من امروز اپم بهم سر بزن خوشحال میشم نشونی ازت داشته باشم

هه نار
ساعت11:15---2 خرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری ممنون میشم به من هم سربزنی اما وبلاگ من مثل تو زیبا نیست

نفس
ساعت17:20---28 فروردين 1392
سلام خوبي عزيزم ؟عيب ندار عزيزم ولي دير نياي كه ميگه اقات خفت كنهمواظب خودت باش حتما من ميام با كامنت ميزارم گلم



رضا سلام خوبي؟توهم مواظب خودت باش


نفس
ساعت17:18---28 فروردين 1392
قرارمان یک مانور کوچک بود…
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد…
اما ببین،
یک جای سالم بر قلبم نمانده است…!




b.h
ساعت2:28---17 اسفند 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم سربزن اگه خواستی باهم لینک کنیم منتظرم(وبلاگ تنهایی بابک)

محدثه
ساعت13:09---1 اسفند 1391
خُــدا جـونـــ مــیشه تو اِمـشَبــ مــَنو تو بَغــلــ بگــیری؟





بگـ ـی آرومــ توی گــوشَــم دیگـ ـه وَقتشـ ـه بمــ ـیری





خُــدا جونـــ می گنــ تو خوبی ٬ مثلــ مـــادرا می مونی





اگه راستـ می گنــ ببینَمـ عشقـ منـ کُجاستــ می دونی؟





خُــدا جــونــ مــیشـ ـه یه کاری بُکُــنی به خاطِــر مَــن؟





مَنــ می خوام که زود بمــیرَمــ آخه سخته زنده مــوندن





مَنــ که تَقصــیری نَداشتَمــ پَســ چـِـ ـرا گُذاشته رَفــته؟





خُــدا جونــ تو تنــها هَستی ٬ می دونی تنهایی سَخته .


محدثه
ساعت16:52---16 بهمن 1391
سلام ممنون به وبم سرزدیدوبلاگ شماهم خیییلی عالی وقشنگ هست

rahaa
ساعت12:45---13 آذر 1391
salam dooste aziz webloge ghashangi dari khosh hal misham be kolbeheye manam sar bezani va harfe delamo bebiini

❤فاطمه❤
ساعت21:04---6 آذر 1391
salam azizam mer30 sar zadi


❤しѺ√乇❤
ساعت11:59---3 آذر 1391
این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان شما و خاطره هامان خداحافظ

من میروم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ

سلام...
اینبار اومدم واسه خداحافظی....ممنونم از اینکه توی این مدت تنهام نذاشتی و با نظرات زیبات باعث دلگرمیم برای نوشتن شدی...با اجازت دارم وبلاگمو میبندم...برای ادای احترم اومدم تا با خبرتون کنم...
برای آخرین خداحافظی منتظرتم...
بهترینهارو برات آرزو میکنم..همونایی رو که هیچکس برام آرزو نکرد....
آرزوی خوشبختی و سعادت رو براتون دارم...
به امید دیداری دیگر در دنیایه واقعی...
دوستدارت * علی *
خدانگهدار....
love_66.loxblog.ir



zahra
ساعت20:07---26 آبان 1391
salam mer30 ke behem sar zabi.

❤しѺ√乇❤
ساعت16:58---22 آبان 1391
ســــر زده بیــــــا …
کمــــــﮯ آشفتــــگی بــــد نـیست …
آن وقــــــت …
تکــــــاندن ِ شانــــــه هاﮮ ِ پُـر غُـبــــــار
و مُرتب کردن ِ موهــــــاﮮ ِ پریـشــــــانت ،
بهانـــــــﮧ اﮮ مـﮯشود براﮮ ِ زندگـــــــﮯ . . .



❤しѺ√乇❤
ساعت22:44---6 آبان 1391
باران کـه میبـارد......
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.....
راه می افـتم ...
بـدون چـتـر ...
من بـغض می کنـم ...
آسمـان گـریـه ...


zahra
ساعت8:14---3 آبان 1391
سلام خیلی قشنگه لینکت کردم.

سارا
ساعت23:59---29 شهريور 1391
زندگی خوردن و خوابیدن نیست

انتظار و هوس و دیدن و نادیدن نیست.

زندگی چون گل سرخی است

پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف.

یادمان باشد اگر گل چیدیم

عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند.


Amin
ساعت14:11---28 شهريور 1391
slm mehri jan khooobi?
merci az nazaret rasti mosaferat booodam bara hamin dai behet sar zadam sharmandeee


Amin
ساعت11:13---28 تير 1391
slm khoooobin?
upam y sar bzanid mamnooooon misham


Amin
ساعت21:52---24 خرداد 1391
merci az lotfetooon.man u ro ba che esmi belinkam?


نازنین
ساعت15:52---24 خرداد 1391
من که گفتم اين بهار افسردني است / من که گفتم اين پرستو مردني است

من که گفتم اي دل بي بند و بار / عشق يعني رنج ، يعني انتظار

آه عجب کاري به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل

مرسی از حضور گرمت


Amin
ساعت13:08---24 خرداد 1391
slm webe khoshmeli darin tabrik migam . age ba tabadole link movafeg bashin montazere nazaretooon hastam .mer30

ساناز
ساعت16:49---13 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالی هست مرسی که به وبلاگ من اومدی و نظر دادی

زهرا {صورتی}
ساعت11:20---11 خرداد 1391
سلام من از سایت های غم و غمگین و عشقی متنفرم اخه تو هنوز جوونی افسرده شدی وبلاگتو عوض کن دنیا 1یا 2 روز بیشتر نیست تو این روزهای کوتاه خوشحال باش امیدوارم به حرفام عمل کنی

بی عشق
ساعت21:33---10 خرداد 1391
سلام
از لطفت متشکرم


باران
ساعت21:08---17 ارديبهشت 1391
آپم

پیشاپیش روز مامان های خوبمون مبارک


راضیه تنها
ساعت21:10---13 ارديبهشت 1391
سهم من از شب اگر تنها یاد تو باشد ... کافیست

راضیه تنها
ساعت21:48---12 ارديبهشت 1391
سلام رضا جان و مهری جان ..... عشق شما واقعی چون نرسیدن و جدایی و دوری بینتونه .. قشنگی عشق تو همین جدایی و انتظار و حسرت خوردن درست تلخ ولی دلنشین .... به دلاتون تبریک میگم فقط برای هم برای عشقاتون ارزوی خوشبختی کنین و یادتون نره بذر عشق چطور تو دلاتون کاشته شده ....

چه رسم جالبی ست ... محبتت را می گذارند پای احتیاجت
صداقتت را می گذارند پای سادگیت

سکوتت را می گذارند پای نفهمیت
نگرانی ات را می گذارند پای تنهاییت
و وفاداریت را پای بی کسیت..!

و آنقدر تکرار می کنند که خودت باورت می شود
اما باور نکن
نه تنهایی، نه بی کس و نه محتاج


راضیه تنها
ساعت0:45---10 ارديبهشت 1391
بس شنیدم داستان بی کسی



بس شنیدم قصه ی دلواپسی



قصه ی عشق از زبان هر کسی



گفته اند از می حکایت ها بسی



حال بشنو از من این افسانه را



سوختن در عشق را از بر شدیم



آتشی بودیم و خاکستر شدیم



از غم این عشق مردن باک نیست



خون دل هر لحظه خوردن باک نیست



آه می ترسم شبی رسوا شوم



بدتر از رسواییم تنها شوم



وای از این صد و آه از آن کمند



پیش رویم خنده پشتم پوزخند



بر چنین نا مهربانی دل مبند



دوستان گفتند و دل نشنید پند



دل شبی دور از خیالش سر نکرد



گفتمش افسوس او باور نکرد



خود نمی دانم خدایا چیستم !



یک نفر با من بگوید کیستم !



بس کشیدم آه از دل بردنش



آه اگر آهم بگیرد دامنش



با تمام بی کسی ها ساختم



وای بر من ساده بودم باختم



دل سپردن دست او دیوانگی ست



آه غیر از من کسی دیوانه نیست



گریه کردن تا سحر کار من ست



شاهد من چشم بیمار من ست



فکر می کردم که او یار من ست



یک شب آمد زیر و رویم کرد و رفت



بغض تلخی در گلویم کرد و رفت



مذهب او هر چه باداباد بود



خوش به حالش کین قدر آزاد بود



بی نیاز از مستی می شاد بود



یک شبه از قوم سیرم کرد و رفت



من جوان بودم پیرم کرد و رفت ...


پاسخ:سلام دوست عزیز منم رضا رو از صمیم قلب دوست دارم اما میدونم متعلق به من نیست پس چرا ناراحتی اصل اینه که تو قلب منه و هر لحظه بودنش و احساس میکنم مهری


فاطمه
ساعت21:08---9 ارديبهشت 1391
_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
سلام . وبلاگ زیبایی داری . اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سربزن و نظربده و توی نظرسنجی هم شرکت کن . خوشحال میشم . موفق باشی


باران
ساعت16:35---8 ارديبهشت 1391
من آهنگ وبتونو خیلییییییییییی دوس دارم با اجازتون میخوام بذارمش رو وبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


البته تا اجازه ندین نمیذارماااااااااا


نگين
ساعت10:13---6 ارديبهشت 1391
عشق ديگه تو رمان و داستان ها مونده. تو اين زمونه كسي نمونده كه به عشق باور كنه ولي بازم ما ها فريب مي خوريم و هر كسي مياد يه جاي پايي تو قلبمون جا ميذاره و ميره ما ميمونيم و تنهايي. وب قشنگي داري ممنون مي شم لينكم كني.

راضیه تنها
ساعت22:02---3 ارديبهشت 1391
اشکی که بی‌صداست
پشتی که بی‌پناست
دستی که بسته است
پایی که خسته است
دل را که عاشق است
حرفی که صادق است
دارایی من است
ارزانی شماست


دلباخته
ساعت16:29---1 ارديبهشت 1391
سلام ، بدون هیچ چشم داشتی لینک شدی [گل] خوشحال میشم به آشیانه ی منم سر بزنی ، منتظرم [گل]

راضيه تنها
ساعت0:34---1 ارديبهشت 1391
لطفا انقدر نپرس دلتنگي چه معنايي دارد دلتنگي معنا ندارد درد دارد ...

باران
ساعت17:20---30 فروردين 1391
منم شما رو با افتخار لینک کردم

باران
ساعت14:31---30 فروردين 1391
عشق مثل درخشش خورشید بعد از بارون دلپذیره
سلام
مرسی از مهربونیت
وب شماام عالیه


نفس
ساعت11:13---27 فروردين 1391
شکسته شد کمرم در کویر تنهایی
صبا شود خبری از دیار شیدایی

زمانه دست وفا بر خراب ِ دل رد کرد
چه گویم از دل ِ‌ خونم ز اشک پنهانی

فراق ِ‌ یار ِصنم کُش چه کس خبر دارد
دمی به من نظر زد به دل چه غوغایی

دگر خمیده شدس جان ز هجر ِ بی علت
کجا بُود ره لیلی شَوم به سودایی

به روزگار ِ‌ جوانی عجل بزد یغما
دعای ِ من به رهت بُد بهار و برپایی


الهام
ساعت10:29---27 فروردين 1391
به نظر من عشق فقط بدرد قصه ها می خوره وتو این کره ی خاکی هیشکی ارزش عشق نمیدونه

الناز
ساعت20:38---14 فروردين 1391
سلام واقعا وب زیبایی داری موفق باشی

مینا
ساعت19:49---23 اسفند 1390
سلام خوشم اومده از وبلاگت زیباست

فریده
ساعت17:51---22 اسفند 1390
وبت خیلی خوشمله .بهت تبریک می گم نوروز رو.پاسخ: تشکر می کنم از شما دوست عزیز امیدوارم سال خوبی داشته باشید

محسن
ساعت17:47---22 اسفند 1390
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 اسفند 1398 | 1:30 | نویسنده : reza |